Uszczelnienie AF-OIL
AF-OIL – płyta olejoodporna, zalecana do wysokich ciśnień i temperatur.
- Temperatura pracy ciągłej: 300°C
- Temperatura pracy ciągłej w parze: 230°C
- Ciśnienie pracy: 10MPa
Zastosowanie (medium):
- zalecane: oleje, paliwa, woda, para wodna, roztwór soli, gaz ziemny, propan-butan, alkohol etylowy, alkohol metylowy, amoniak, benzen, benzyna, chlor (suchy), etan, freon 11 i 12, freon 22, glikol etylenowy, kwas fosforowy, kwas mrówkowy, kwas octowy, kwas siarkowy 20%, kwas siarkowy dymiący, kwas solny 20%, mydło, nadmanganian potasu, nafta, olej hydr. (mineralny), olej silikonowy, powietrze, trójchloroetylen, woda morska, wodorotlenek amonu, wodorotlenek potasu, wodorotlenek sodu, wodorotlenek wapnia
- przed zastosowaniem przeprowadzić próbę w warunkach eksploatacji: aceton, chlor (mokry), chloroform, cykloheksanon, fenol, kwas azotowy 20%, kwas azotowy 40%, octan etylowy, olej hydr. (estry fosf.)
- nie stosować z: anilina, kwas siarkowy 65%, kwas solny 36%
Standardowe wymiary płyt:
- Wielkości: 1500 x 1500 mm
- Grubość: 0,3 mm, 0,5 mm, 0,8 mm, 1,0 mm, 1,5 mm, 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm, 5,0 mm, 6,0 mm
Możliwość wycięcia płyty na zamówienie klienta:
- wg normy EN1514-1, EN 12560-1, ASME B16.20, DIN 2690
- wg dokumentacji technicznej odbiorcy
- uszczelki TG – uszczelki płaskie do kołnierzy z występami i rowkami PN-86/H-74374/03
- uszczelki SR – uszczelki płaskie do kołnierzy z wypustami i wpustami PN-86/H-74374/04
- uszczelki IBC – uszczelki płaskie do kołnierzy z przylgami zgrubnymi PN-86/H-74374/02
- cały zakres wymiarowy, w tym uszczelki o dowolnych kształtach
- uszczelki segmentowe o dużych rozmiarach (łączone na puzzle)
- termin realizacji: 2-5 dni
Jak zamontować uszczelkę?
- Sprawdzić czy uszczelka jest odpowiedniego rozmiaru i z odpowiedniego materiału.
- Sprawdzić czy uszczelka nie ma żadnych uszkodzeń.
- Sprawdzić czy kołnierze nie są wypaczone.
- Usunąć wszelkie nieczystości z powierzchni kołnierzy oraz elementów mocujących tj. śrub, nakrętek i podkładek.
- Ustawić kołnierze i otwory śrub w jednej linii.
- Ostrożnie wsunąć uszczelkę między kołnierze. Wycentrować uszczelkę między kołnierzami.
- Nie stosować mas uszczelniających.
- Połączyć kołnierze, upewniając się czy uszczelka nie została za mocno ściśnięta lub uszkodzona.
Nie wiesz jak dobrać odpowiednie uszczelnienie? Zadzwoń do nas po konsultacje tel. 632614202
W ofercie posiadamy szeroką gamę uszczelnień oraz oringów. Jeżeli poszukujesz uszczelnienia o innym gatunku lub wymiarze, a nie ma tego na naszym sklepie – napisz do nas. Nasz email: biuro@polberis.pl, tel. 632614202. Przygotujemy dla Ciebie ofertę.